• تلفن09109424658
  • آدرسآدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه، انتهای خیابان ۲۰، پلاک ۳۵
  • تلفن09109424658
  • آدرسآدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه، انتهای خیابان ۲۰، پلاک ۳۵

آبکاری گالوانیزه با کروماته سبز زیتونی و ارتشی

آبکاری گالوانیزه با کروماته سبز زیتونی و ارتشی در مجموعه دیار صنعت

یکی از انواع آبکاری که در مجموعه دیار صنعت ارائه میشود ، آبکاری گالوانیزه میباشد که در طی آن پوششی از فلز روی روی سطح آهنی یا فولادی قرار میگیرد . انواع آبکاری گالوانیزه ، سرد و گرم است.

در روش آبکاری گالوانیزه سرد نمک روی درون محلول آبی یا اسیدی (الکترولیت) ریخته می‌شود. سپس محلول به فلز مورد نظر اسپری می‌شود. ضخامت لایه تشکیل شده در این روش کمتر از روش گالوانیزه گرم است. ضخامت پوشش گالوانیزه سرد حدود 25 میکرون است

روش آبکاری گالوانیزه گرم 150 سالی قدمت دارد. در آب کاری گالوانیزه گرم، قطعه فلزی را در روی مذاب 460 درجه غوطه‌ور می‌کنند. فلز کاملا در وان روی غوطه‌ور می‌شود

 

بیشتر بخوانید : جذابیت بیشتر با آبکاری نقره

آبکاری گالوانیزه با کروماته سبز زیتونی و  ارتشی

کروماته کردن فلزات و پوشش های فلزی به فرایندی اطلاق میشود که در طی آن عملیاتی شیمیایی و الکترو شیمیایی به وسیله اسید کرومیک ، کرومات و یا دی کرومات بر روی سطح مورد نظر انجام شده و پوششی محافظ در برابر خوردگی ، آسیب ها و زنگزدگی بر روی آن ایجاد شود.

در واقع کروماته کردن بعد از ایجاد پوشش گالوانیزه(در حدود 23 میکرون) انجام می شود هدف از این کار ایجاد مقاومت بیشتر می باشد. در فرایند استفاده از کروماته سبز معمولا رنگ قطعه معمولا زیتونی تیره تا سبزه تیره می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.