• تلفن09109424658
  • آدرسآدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه، انتهای خیابان ۲۰، پلاک ۳۵
  • تلفن09109424658
  • آدرسآدرس: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه، انتهای خیابان ۲۰، پلاک ۳۵

آبکاری نیکل کروم در صنعت آبکاری

آبکاری نیکل کروم

آبکاری نیکل کروم از دو لایه تشکیل میشود، که یکی از لایه ها نیکل میباشد . این لایه بر روی فلزاتی همچون آهن ، برنج ، زاماک و .. اعمال میشود تا مقاومت این قطعات در مقابل خوردگی و زنگ زدگی بیشتر شود . لایه ی دوم که کروم میباشد به منظور افزایش زیبایی و مقاومت اعمال میشود .

کروم دارای خاصیت انعکاس بیشتری از نیکل بوده و حدود 65% است. سطح کروم در مقابل هوا اکسید می شود و با تشکیل لایه نازکی از اکسید کروم بر روی خودش مانع از خوردگی می شود. همچنین پوشش کروم در مقابل سایش مقاومت فوق العاده ای دارد. کروم تا دمای 500 درجه سانتی گراد گرما را تحمل میکند و در برابر بسیاری از مواد شیمیایی (به جز جوهر نمک HCl و سولفوریک اسید H۲SO۴ گرم) مقاومت بالایی دارد برای همین به عنوان لایه آخر استفاده می شود.

مقالات بیشتری در رابطه را انواع آبکاری :

ترکیب پوشش Ni/Cr علاوه بر اینکه جنبه تزیینی و دکوری دارد، پوشش مقاومی برای شیرآلات است. البته برای شیرآلات در زیر این دو لایه ابتدا بر روی تنه شیرآلات پوشش مس را نیز رسوب می دهند. زیرا مس فلزی نرم بوده که قابلیت کشش بدون پاره شدن دارد.

 

مجموعه دیار صنعت ارائه دهنده انواع آبکاری با بالاترین کیفیت و متریال بسیار با کیفیت میباشد . برای ارتباط با واحد فروش کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.